Latest News

luahan hatiku ketikka tertipu

Saturday, November 7, 2009 , Posted by niaga enterprise at 5:34 AM




Mendahagakan kasih
perasaan ingin bercinta namun takut
ketakutan mengahantui kerana kehilangannya
hidup kesepian tanpa hadir seorang teman
jiwa amat melonjak lonjak

mengharap cinta sejati belum pasti
bila ia datang aku terlena
terbuai dengan keasyikkannya
hingga lupakan arah hidup dan imej diri
mengikuti hawa nafsu terlena dengan cinta

lupa diri dan maruahku
tertipu diriku dengan cinta mu
kerana terlalu mempercayai cinta mu
katamu membuatku merana
menahan kesakitan ,madu yang di beri racun di balas

kau tingalkan ku tanpa belas kasihan
kau tingalkan ku tanpa bicara
kau tingalkan ku tanpa nota
kau tingalkan ku tanpa pesanan,

hidupku merana dengan cinta mu
seolah kau tidak berdosa pada ku
hancur lebur impian hati hasratku
ingin memiliki cintamu

kau beriku sinar kebahagian
kau ajar ku erti kasih sayang
kau beriku harapan semangat hidup
segalanya membuatku bahagia dengan cinta mu

bila kau bosan kau berdalih
kau membenciku kerana ada insan lain
kau jemu dengan layanan diriku
bila aku kurang beri padamu apa yang di inginkan
kau cemuh ku hingga menghina diriku

bila ku mempertahankan hak ku
kau menghina diriku dan marahkanku
kau buatku hilang segalanya
seolah kau membunuh jiwa ku
di tingal tanpa kapan dan di kuburkan
aku lebih rela mati dari hidup menahan kesakitan cintamu
aku tidak mahu kau kembali padaku dalam paksaan
aku tidak penah memaksa kau mencintaiku



aku tidak minta apa pun hanya harap kau fahamiku
pertama dalam hidupku mengenali cintamu
dari seorang insan oh tuhan manisnya ciptaanmu

Currently have 0 comments:

Leave a Reply

Post a Comment